onsdag 22. august 2012

Monstertrucker i farta





For en tid tilbake kjøpte jeg dette herlige monstertruck stoffet hos Sydilla. I går hadde jeg endelig en fridag som ikke ble brukt til husarbeid eller andre pliktoppgaver, og da ble resultatet disse to monstertruck t-skjortene. De er i størrelse ca. 6-8 år, og den ene har guttungen allerede bestilt. Hvor den andre finner veien får tiden vise.

Her om dagen fikk jeg ny hybelboer i huset, nemlig min nye coverlock symaskin: Janome Coverpro. Etter en del frustrasjon over at det var så vanskelig å få stilt inn maskina riktig, holdt jeg nesten på å gi opp, men inne på syforumet fikk jeg god hjelp, og nå ser det ut til at jeg og coverproen skal bli gode venner etter hvert. I alle fall utgjorde det en STOR forskjell på å sy klær å ha denne maskina. Kantebåndene på t-skjortene gikk som en vind, så det skal bli artig å se hva vi kan få tryllet fram sammen etter hvert.

Mønsteret jeg har brukt på t-skjorta har jeg hentet fra Meedom boka.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar