onsdag 1. februar 2012

Så kom ett lass med vesker........






Til mange av barna til våre venner sydde jeg vesker til jul. Har glemt å blogge alle veskene, så her kommer ett lass.

Jeg har sydd etter eget hode, og komponert etter hvert som jeg sydde. Veskene er ca. 25x30cm store. De er alle foret med vatt og innerfòr. Hankene er også foret, for å få litt ekstra volum på hankene. Jeg sydde pyntebånd på alle veskene. Noen fikk blonder, noen silkebånd med pregede ender på og den siste fikk gul ric rac. Alle veskene ble applikert med navnet på mottakeren. Rundt hver bokstav sydde jeg tungesting som pyntesting.

Stoffene jeg har brukt kommer fra diverse butikker i inn og utland. Husker ikke hvor jeg har kjøpt alle. Elefantstoffet, uglestoffet og lille Martine (det rutete lilla stoffet), har jeg kjøpt på Stoff og Stil.

Fikk tilbakemelding på at det var stas for de små prinsessene å få egne vesker med navnet sitt på.
 
 

1 kommentar:

  1. Kjempefine vesker! Kan tenke meg det var mange glade barn :)

    Ønsker deg en god lørdag :)

    SvarSlett