onsdag 18. april 2012

No livnar det i lundar......og vi trenger vårluer






Det begynner endelig å bli vår her i Trøndelag, og vinterforete luer og ull-luer kan heldigvis snart legges vekk. I dag har jeg derfor sydd noen nye vårluer til prinsen og prinsessen her i huset. Monstertruckene er fra Sydilla, det hvite stoffet med spar og hjerter er fra Stoff og stil, astronautstoffet er et Lilandostoff som jeg har kjøpt hos Textart og bambistoffet har jeg kjøpt hos Fabelblå. Etter litt kyndig veiledning av min kjære søster satte  jeg igang med lueproduskjsonen, og vips så var fire luer og ett pannebånd ferdig.

For en tid siden bestilte jeg merkelapper for å sy på klærne, og disse kom her om dagen. Jeg valgte "min lille drømmehage" som titel på mitt "merke".Bestilte hos worldwidelabel, og jeg ble kjempefornøyd. Prisen var heller ikke gal, så her kommer jeg til å bestille igjen senere. De var super velvillige til å redigere fram og tilbake på designet, og ordnet alt slik jeg ønsket. Anbefales til alle!

1 kommentar: