fredag 7. januar 2011

Julekalender

I tiden før jul jobbet jeg iherdig for å få ferdig julekalenderene til barna. Jeg lagde to samtidig, og da sier det seg selv at det tar litt tid. Mønsteret er fra AnnaKa, og jeg falt pladask for de fine julenissene som klatrer i stigen. Stoffene jeg har brukt er ikke de originale som er oppgitt i mønsteret, men ulike stoff jeg hadde fra før. Det skal sies at det var UTROLIG mange små deler som skulle sys sammen i disse kalenderene, så jeg bruke mye tid på å klippe smådeler, og sy en og en del på kalenderen. Det er duffelcoatknapper på hvert av hjertene, og knappene bestilte jeg på ebay her

Dette var langt fra noe raskt prosjekt, men jeg ble godt fornøyd med resultatet, og særlig stas var det for ungene da gavene endelig ble knytt på. Satser på å få mye glede av disse kalenderene i adventstiden i årene som kommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar