torsdag 31. mai 2012

Vognteppe med bamser og hjerter




Jeg ryddet i en boks med barneklær her om dagen, og fant vognetppet som jeg sydde og brukte til ungene mine. Elsker fargene jeg har brukt, og er veldig glad i teppet.

Jeg har brukt ulike bomullsstoffer som er kjøpt opp gjennom årene. Designet er mitt eget, og består av ulike blokker med bamser, hjerter og stjerne-blokk. Bamsene og hjertene har jeg applikert, og sydd fast med pyntesting. Teppet måler ca. 70 x 50 cm mener jeg å huske, muligens litt mindre. Jeg har ett lag med vatt som mellomlegg for å få litt tykkelse og stabilitet på teppet. Lukkekanten har jeg laget selv av et av de samme stoffene som jeg har brukt i selve teppet.

1 kommentar:

  1. Dette var et flott stykke arbeid, Gunn Astrid!
    Ellers: tusen takk for award - det var veldig koselig! Du overrasker meg stadig med dine prosjekter, kjempekjekt at du også er bitt av basillen :-)

    SvarSlett