mandag 27. februar 2012

Selbuvotter are in the air.....


Denne gang ble det ett par selbuvotter i hvit/blå fargekombinasjon. Jeg måtte ha med meg noe enkelt da jeg skulle ut og reise, og da var det lettvint å ty til votter. Ble kjempe glad da jeg oppdaget at det nå er lov å ha med strikkepinner ombord på flyet!!Det har vært et savn ved tidligere flyvninger jeg har gjort. Mønsteret er gammelt og er fra Raumagarn. Har ikke hatt noen direkte plan med hvem som skal få disse, men det dukker vel kanskje opp noen små hender som trenger votter.

Mønster: Raumagarn

Pinner: 3

Garn. Juvel, superwash

Garnmengde: 52 gram (totalvekt på votten. Det går litt mer blått enn hvitt i og med at jeg har strikket
                      vrangborden i blå.)

Strørrelse: ca. 6-8 år 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar